Welkom op mijn site! (opnieuw misschien)

Een tijd geleden ben ik begonnen met het schrijven van blogs over mijn manier van mama zijn.
Onderwerpen die op mijn pad kwamen.
Nu is het (ineens) oktober 2015 en heb ik al een jaar niks geschreven. De eerste maanden voelde dit als een soort falen (zie je wel dat ik dit niet kan..) en daarna kon ik het loslaten. In deze fase van mijn leven als jonge moeder is het voor mij belangrijk om naast mijn werk en gezin vooral dingen te doen die mij energie geven en dingen waar ik echt zin in heb. Dus als dan blijkt dat ik een jaar geen zin heb om te schrijven of er geen inspiratie voor heb is dat gewoon OK.

Nu heb ik wel weer zin om wat te doen en dat kun je ontdekken onder het kopje 'Handmade'.

Voor nu veel liefs!

Dit is eerste opzet voor een logo. Voor degene die mij kennen is dit vast herkenbaar ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten