jildu.nl

Donderdag 13 februari

Vanaf nu is deze blog ook te vinden via www.jildu.nl Later meer hierover onder het gelijknamige tabblad. 


Wat heerlijk om weer eens wakker te worden met het licht dat onder de gordijnen door komt.


Dan is het na Teun z'n fles en het soppen van de keuken tijd voor een huisvrouwen momentje, samen met Loretta en een lekker zwart bakkie.


Streepjes en kraagjes dus...  (zie minifashion)


Voorbereiden voor Eskol, de tienerclub in onze kerk, zondag ben ik hoofdleiding. Het thema is roddelen, genoeg om het over te hebben dus. En ik kan mijn deskundigheid over de tong en de lippen hierbij goed gebruiken.


Een start van de zoektocht naar de oorsprong van mijn naam, we gaan terug naar 1570.


Wonen in een oude wijk, ik hou van de sfeer, maar niet van het tekort aan parkeerplaatsen. En dat je je auto dan als het keihard regent toch even op een plek zet waar hij niet mag staan omdat je geen zin hebt om drie straten te lopen en kletsnat te worden.


Ik vind het altijd zo leuk om dit kaartje te zien als ik naar mijn schoonouders rij, wetend dat ik zo naar het strand kan gaan. Dit doe ik trouwens veel te weinig.


Stapje voor stapje... uh hapje voor hapje leert Teun eten van een lepel. Nu heeft hij alleen ontdekt dat hij de lepel ook kan pakken, niet heel handig, maar wie weet leert hij dan ook sneller om zelf te eten. Voorlopig proberen we die grijpgrage handjes maar weg te houden.


Dit breiwerkje ligt al een tijdje te wachten, als hij af is krijgen jullie uiteraard het eindresultaat te zien. Ik zou het niet heel erg vinden als de sjaal daarna de kast in gaat tot volgend jaar en het dus niet meer heel koud wordt.



Ik wens jullie alvast liefdevolle dag morgen. Valentijnsdag wordt voor mij een dag zonder mijn lief, want ik ga morgenavond naar "Ladies of Soul" met vriendinnen. Zin in! Ik ben nog even opzoek geweest naar een back-up, omdat ik me nog steeds een beetje grieperig voel, maar ik hoop gewoon dat ik van deze powervrouwen kan gaan genieten morgen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten